Вторник, 1 Юни 2010

Altech Team

Версия за печат

NVIDIA обяви новото попълнение в продуктовата си линия потребителски-ориентирани графични процесори на базата на архитектурата Fermi и поддържащи DirectX 11 - GeForce GTX 465. Те съдържат 11 пъти повече блокове за теселация спрямо най-близкия си конкурентен продукт, твърдят от производителя. Теселацията позволява на разработчиците на игри да се възползват от възможността на серията графични процесори GeForce GTX 400 да увеличават геометричната сложност на сцените и героите, така че те да могат да осигурят по-реалистична визуална среда по време на игра.
Графичният процесор GTX 465 също така разполага и с поддръжка за технологията NVIDIA 3D Vision, която е предназначена за новата категория на 3D компютрите. Това дава възможност на геймърите да се наслаждават на по-реалистично изглеждаща стерео 3D графика с добавено усещане за обем на обектите при Full HD 1080p резолюция дори в най-новите игри.
В допълнение към DirectX 11, графичните процесори GeForce GTX 465 поддържат и редица други възможности между които е: високоскоростен 32x anti-aliasing режим, заглаждащ ръбовете за по-добро визуално качество, поддръжка на Blu-ray 3D с ускорение от графичния процесор и технологията NVIDIA PhysX. Освен това налично е ново поколение архитектура CUDA, с пълна поддръжка за програмни езици и API-та, включително CUDA C/C++, DirectCompute, OpenCL, Java, Python и Fortran за най-широката възможна съвместимост с GPU-ускорени приложения, в това число и Internet Explorer 9, Folding@home и др.
Видеоконтролери на базата на новите графични процесори GeForce GTX 465 са вече в продажба с ориентировъчна крайна цена от 279 евро от водещи производители на графични контролери, в това число: ASUS, EVGA, Galaxy, MSI, Palit, PNY, Zotac и др.

Източник: Computerworld

( 0 гласа ) Напишете първи мнение!