Версия за печат

ВНИМАНИЕ! Внимателно прочетете тези Общи условия, преди да използвате този уеб сайт. Ако използвате този уеб сайт се счита, че приемате и сте съгласни с посочените Общи условия. Ако НЕ ПРИЕМАТЕ тези условия, не използвайте този уеб сайт!

Настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ уреждат взаимоотношенията между "Алтех" ЕООД (“Altech.bg”) и Потребителите на електронни (Интернет) страници и услуги, намиращи се на домейн www.altech.bg и поддомейните му и използващи информационните и търговски услуги, предлагани от altech.bg. За да получи възможност да използва услугите на altech.bg, Потребителят извършва регистрация на Сайта, с което се съгласява, изцяло приема и се задължава да спазва настоящите Общи условия.

I. Общи условия

  • “Altech.bg” е уебсайт за електронна търговия - виртуален информационен ресурс в Интернет за продажба и доставка на публикуваните в него стоки.

  • “Altech.bg” не носи отговорност при невярност на посочената от производителя информация за стоката. “Altech.bg” полага постоянни усилия да предостави точната информация на Потребителите. Рядко има съдържание с неточности – снимката е с информативен характер и може да съдържа аксесоари, които не са включени в стандартния пакет; някои от спецификациите или цените могат да бъдат променени от производителя без предизвестие или могат да съдържат експлоатационни грешки. Всички промоции, предлагани в сайта, се предлагат до изчерпване на количествата. Възможно е цените във физическия/те магазин/и на фирмата да се различават от обявените в този уебсайт за електронна търговия.

  • При липса на складова наличност от заявената стока “Altech.bg” в рамките на един работен ден след получаване на заявлението за покупка се уведомява Клиента за изчерпването й чрез изпращане на съобщение до посочения от Клиента електронен адрес или на посочения телефон.

  • При посочени неверен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката “Altech.bg” не е обвързан от каквото и да е задължение за изпълнение на поръчката.

  • Договорът с Клиента се счита за сключен след приемане и потвърждение по телефона от “Altech.bg” на заявлението за покупка, попълнено правилно от Клиента.

  • В случай че не е указана изрично доставката, такива допълнителни разходи за доставка са дължими от Клиента според тарифите на куриерските служби. Сайта автоматично изчислява сумата за доставка при  попълване на поръчката!

  • Клиентите на ф-ма Алтех ЕООД е възможно да получават по и-мейл известия за предстоящи събития и промоции, като могат да се отпишат от бюлетина по тяхно желание. Използваме Retargeting.Biz, софтуер за маркетинг автоматизация за електронна търговия с цел анализиране, профилиране и изпращане на персонализирана комуникация и оферти. За да се отпишете или откажете (opt-out) от Retargeting.Biz, се отпишете от бюлетина им или изпратете имейл до office[at]altech.bg

  • Цените на сайта задраскани с линия посочват старата цена на стоката в магазина. Тези цени имат информативен характер и нямат юридическа стойност.

  • Всички цени са в български лев с включен ДДС и са валидни при онлайн поръчка и потвърждение.

    Употреба на Cookies (бисквитки)

    Използването на "бисквитки" осигурява правилното функциониране на нашата интернет страница. Ако продължите без да променяте настройките, приемаме, че Вие сте съгласни да получавате всички "бисквитки" на интернет страницата на altech.bg. Но, Вие можете да промените настройките за "бисквитките" по всяко време. Моля, имайте предвид, че ако промените настройките на "бисквитките", няма да можем да гарантираме правилното функциониране на нашата интернет страница.

Права и задължения на страните

  1. “Altech.bg” се задължава:

    • да прехвърли на Клиента собствеността на заявената за покупка от него стока

    • да достави в срок заявената за покупка стока

    • да полага дължимата грижа за изпълнение на своите задължения

    • Гарантираме, че всички продукти са фабрично нови (неупотребявани!) с изключение на продуктите от категория "Втора употреба".

  2. Клиентът се задължава:

    • да посочи точен и валиден телефон, адрес за доставка и електронен адрес;

    • да плати цената на стоката;

    • да заплати разходите по доставката, при наличие на такива;

    • да осигури достъп и възможност за получаване на стоката;

    • да получи вещта.

Срокът за доставката на заявените с поръчка стоки, за които е получено плащане, до посочения от потребителя адрес е от 24 часа до 4 работни дни, след получаване на потвърждение на поръчката, като срокът може да бъде удължен при официалните празници и/или почивни дни със срока на неработните дни. Във всички случаи е възможно забавяне в посочените срокове за доставка, за което потребителят следва да бъде своевременно уведомен от страна на “Altech.bg”.

Стоката се доставя подходящо опакована съобразно вида й и транспорта за доставка.

При предаване на стоката Клиентът или трето лице подписват придружаващите я документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема стоката на доставка и е на посочения от клиента адрес.

При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и Клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката. В този случай Клиентът е длъжен да обезщети “Altech.bg” за всички вреди и пропуснати ползи, включително и за всякакви други разходи извън разходите за доставка и връщане на стоката, настъпили в следствие на отказа.

В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, “Altech.bg” се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока. Клиентът може да потвърди желанието си да получи стоката и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема всички разходи по доставката. В този случай започва да тече съответно нов срок за доставка от момента на потвърждението по предходното изречение.

Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока, когато тя му е доставена при едно от следните условия:

    • - доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от Клиента и това може да се установи чрез обикновения й преглед. Тук се разбира че стоката е различна от това, което е заявено, а не от това, което клиента си е мислел за нея. Предлагаме предварителна консултация по мейл, телефон ...

    • - цената, която Клиентът следва да заплати, не съответства на дължимата цена.

    • - при несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката, Клиентът може да иска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на направеното от него заявление за покупка в срок от 48 часа от получаването й.

    • - Когато Клиентът (физическо лице спрямо ЗЗП) е упражнил правото си на отказ от договора от разстояние или от договора извън търговския обект (в 14 дневен срок), “Altech.bg” възстановява всички суми, получени от Клиентът, включително разходите за доставка, без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на Клиентът да се откаже от договора. “Altech.bg” е длъжен да възстанови получените суми, като използва същото платежно средство, използвано от Клиентът при първоначалната трансакция, освен ако Клиентът е изразил изричното си съгласие за използване на друго платежно средство и при условие че това не е свързано с разходи за Клиентът. В този случай, Клиентът трябва да върне стоката в запазена оригинална опаковка и с ненарушена цялост, като транспортните разходи при връщането са за сметка на Клиента. Това право не важи за продукти, на които е активиран софтуерен продукт. В случай на закупуване в магазина/ите на фирмата правото за връщане е до 5 дни.

      Отказ от закупени принтери и/или мултифункционални устройства и консумативите към тях може да бъде упражнен съгласно разпоредбите на Закона за защита на потребителите и при условие, че стоките се върнат от Клиента в пълна комплектовка и ненарушена опаковка на консумативите /тонер и др.под./.

      В случай, че целостта на опаковката на съответния консуматив е нарушена, Клиента може да упражни правото си на отказ от закупен  принтер и/или мултифункционални устройства и консумативите към тях съгласно разпоредбите на Закона за защита на потребителите, като следва да заплати за своя сметка стойността на консуматив с нарушена опаковка.

      На основание на чл.55 ал.4 от ЗЗП ТЪРГОВЕЦЪТ възстановява на ПОЛЗВАТЕЛЯ намалена стойност на закупената стока. ТЪРГОВЕЦЪТ отбива от заплатената сума 15% и възстановява на ПОЛЗВАТЕЛЯ остатъчната стойност, включително разходите за доставка, когато стоката е в лош търговски вид /нарушена или липсваща опаковка/.  ТЪРГОВЕЦЪТ отбива от заплатената сума 25% и възстановява на ПОЛЗВАТЕЛЯ остатъчната стойност, включително разходите за доставка, когато стоката е изпробвана над 3 дни /с цел да се установи естеството, характеристиките и доброто  функциониране/.

      Съгласно чл. 57, т. 5, от ЗЗП Потребителят не може да упражни правото си на отказ и връщане в 14-дневен срок за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето (слушалки и др.).

      Стоката следва да бъде върната в оригинална опаковка в нейната цялост, пълна окомплектовка с придружаващата я документация и без увреждания. “Altech.bg” запазва правото си, в случай, че върнатата стока е с увредена опаковка, следи от употреба, драскотини, удари, увредена от токов удар, с липсващи аксесоари, гаранционна карта, да прецени дали да приеме върнатата стока.

      WEB Форма  за упражняване правото на отказ съгласно приложение № 6;

      Формуляр за упражняване правото на отказ съгласно приложение № 6;

      Права на потребителя съгласно ЗЗП:

      Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.
      (2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид:
      1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие;
      2. значимостта на несъответствието;
      3. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.
      Чл. 113. (1) (Нова - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.
      (2) (Предишна ал. 1 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
      (3) (Предишна ал. 2, изм. - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
      (4) (Предишна ал. 3 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
      (5) (Предишна ал. 4 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.
      Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:
      1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
      2. намаляване на цената.
      (2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.
      (3) (Нова – ДВ, бр. 61 от 2014 г. , в сила от 25.07.2014 г.) Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.
      (4) (Предишна ал. 3 – ДВ, бр. 61 от 2014 г. , в сила от 25.07.2014 г.) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.
      Чл. 115. (1) Потребителят може да упражни правото си по този раздел в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока.
      (2) Срокът по ал. 1 спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на потребителската стока или за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора.
      (3) Упражняването на правото на потребителя по ал. 1 не е обвързано с никакъв друг срок за предявяване на иск, различен от срока по ал. 1.

Лични данни

    • “Altech.bg” полага дължимата грижа за защита на личните данни на Клиента, станали известни при попълване на електронната форма за извършване на заявление за покупка. Това задължение отпада, ако Клиентът е предоставил неверни данни.

    • При спазване на действащото законодателство и клаузите на настоящите Общи условия, “Altech.bg” може да използва личните данни на Клиента единствено и само за целите, предвидени в договора.

    • “Altech.bg” има право да използва информацията по ал. 1 за предлагане на стоки и/или услуги на Клиента, за промоции, изпращане на поздравления, организиране на томболи, запитвания, за статистически и всякакви други законосъобразни цели, освен в случай на изрично несъгласие на същия, изпратено от следния e-mail адрес: office@altech.bg

    • Описаните по-горе цели, за които може да се използват данните, не са изчерпателно изброени и не пораждат задължения за “Altech.bg”. Всякакви други цели, за които се използват данните, ще бъдат съобразени с българското законодателство, приложимите международни актове, Интернет етиката, правилата на морала и добрите нрави.

      * Моля запознайте се с Декларация за защита на личните данни. Ако НЕ сте съгласни с нея не използвайте този уеб сайт!

Разкриване на информацията

    • “Altech.bg” се задължава да не разкрива никакви лични данни за Клиента на трети лица - държавни органи, търговски дружества, физически лица и други, освен в случаите когато:

    • е получил изричното писмено съгласие на Клиента;

    • информацията е изискана от държавни органи или длъжностни лица, които според действащото законодателство са оправомощени да изискват и събират такава информация;

    • “Altech.bg” е длъжен да предостави информацията по силата на закона.

Отговорност

    • “Altech.bg” не носи отговорност за неизпълнение на задълженията си по този договор при настъпване на обстоятелства, които “Altech.bg” не е предвидил и не е бил длъжен да предвиди – вкл., но не само, случаи на непреодолима сила, случайни събития, проблеми в глобалната мрежа на Интернет и в предоставянето на услуги извън контрола на “Altech.bg”.

Арбитраж

Всички спорове между страните се решават в дух на разбирателство и добра воля. В случай, че съгласие не бъде постигнато, всички неразрешени спорове, породени от договора между страните или отнасящи се до него, включително спорове, породени или отнасящи се до неговото тълкуване, недействителност, изпълнение или прекратяване, както и спорове за попълване на празноти в договора или приспособяването му към нововъзникнали обстоятелства, ще бъдат разрешавани от компетентния съд по регистрация на “Altech.bg”, съобразно българското законодателство.

Връзка към интернет страницата на Европейската комисия с консолидирания списък на признатите органи за АРС на държавите - членки на Европейския съюз:

 https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.adr.show

Платформа за ОРС

II. Гаранционни условия:

  1. Всички продукти предлагани на този сайт са с пълна 24 месеца гаранция за физически лица, с изключение на секция "Втора употреба" и/или ако не е изрично упоменат друг срок. Фирма “Altech.bg” дава на своите клиенти с всяка закупена стока гаранционна карта, в която са упоменати:

    • адрес и телефон на оторизираните сервизи на закупената техника

    • гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители

    • гаранционен срок на закупената стока

  2. С изключение на задълженията специално посочени в тази гаранция, "Altech.bg" не може да бъде отговорна за директни, недиректни, специални, случайни или последващи повреди, независимо дали се базират на договор, вреда в следствие пропуск на длъжностно лице или някоя друга законна теория и дали е предположена възможността за такива повреди.

  3. За всички продукти в магазините важат гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове важат единствено оригиналните гаранционни карти, с които е получена стоката.

    Транспортните разходи до и от сервиза на закупената стока се заплаща от клиента, освен ако не е договорено друго.

    Стоки, разполагащи с гаранционна карта, издадена от “Altech.bg”, се обслужват от Сервизния център на “Altech.bg”. Стоките трябва да са с всички документи за покупка - гаранционна карта, копие на платежния документ или фактура, подробно описание на проблема. Процедурата за предоставяне на гаранционно обслужване е следната:

    1. Прием в сервиз: Дефектните продукти трябва да бъдат доставени до сервизния център на “Altech.bg” лично или с куриерска фирма с опция преглед на адрес: София, ул. Краище 27, бл.3 маг.1, сервиз “Altech.bg”.

    2. Установяване на дефект: След получаването на продукта в сервизния център, той се завежда в сервизния дневник и се диагностицира от нашите специалисти. Извършват се необходимите действия за отстраняване на дефекта.

    3. Изпълнение на гаранцията: Мерките за изпълнение на гаранцията могат да бъдат ремонт на продукта, частична или цялостна замяна, възстановяване на стойността на продукта, ако не е възможно друго решение.

    4. Връщане на стоката към клиента: След привеждането на стоката в изправно състояние, той може да бъде получен в сервизния център или да бъде изпратен обратно до адреса на клиента с куриер.

     В случай че при извършване на сервизна диагностика се установи, че стоката съответства на договора за продажба, т.е. не се открие дефект и стоката функционира нормално, клиентът дължи всички направени разноски – за диагностика и транспорт.

    Гаранционният срок на стоките се удължава с времето на престоя им в сервиза. Този интервал от време се отчита от момента на постъпването в сервиза до предаване на стоката на потребителя.

    Във всички случаи срокът за изпълнение на гаранцията е до 30 дни.

III. Ограничения за гаранцията

Гаранцията отпада в случай на:

  1. Повреди, причина за които е лош транспорт, съхранение или неправилна експлоатация.

  2. Опит за ремонт от страна на Клиента и/или друго неоправомощено лице.

  3. При използване на некачествени и неоргинални консумативни материали.

IV. Допълнителни условия:

  1. “Altech.bg” не носи отговорност при повреда на стоката вследствие форсмажорни обстоятелства.