Вторник, 10 Септември 2019

Altech Team

Версия за печат

35% от телефоните биват изпускани или наводнявани!
Спестете пари, време и нерви с услугата
СЛУЧAЙНО СЧУПВАНЕ И НАМОКРЯНЕ

 

 

SmartCare Удължена гаранция

  • Услуга за бяла и черна техника, която удължава гаранцията на Вашите уреди с още 1, 2 или 3 години.
  • Покрива повреди в резултат на производствен дефект и следва условията на търговската гаранция.
  • Може да се възползвате от услугата до 12 месеца от закупуването на уред.


Пример: За домакински електроуред с 2 години гаранция, на стойност между 151-250лв при доплащане на още 26 лв гаранцията се удължава с още 3 години.

 

 

SmartCare Случайно счупване и намокряне

  • Специализирана услуга само за лаптопи, монитори, настолни компютри и мобилни телефони.
  • Покрива повреди, които не са включени в търговската гаранция, като случайно счупване и намокряне.
  • Активира се в деня на покупката.


Пример: За монитор с 2 години гаранция, на стойност до 659лв. при доплащане на още 35 лв гаранцията се удължава с още 2 години.

 

 

Как може да заявите желанието си за допълнително покритие на вашата стока?

Свържете се с нас на телефон 0884 42 81 78 , на имейл sales@altech.bg или ни оставете забележка, когато правите поръчка през сайта.


Какво е необходимо да направите при повреда?

1. В срок до 2 работни дни от настъпването на повредата информирайте SmartCare за настъпилата повреда чрез позвъняване на телефон 0700 11 030 (цена според тарифния Ви план), като имате готовност да предоставите номера на договора за услуга SmartCare.

2. В случай, че устройството Ви бъде одобрено за ремонт:

  • ремонтът ще бъде извършен от оторизиран от сервиз в максимално кратки срокове и не по-късно от 45 дни след одобрението на заявката за ремонт.
  • след извършване на ремонта ще бъдете уведомени за това.

3. В случай, че заявката бъде одобрена за замяна ще бъдете уведомени за одобрението за замяна на устройството Ви, както и подробни инструкции как ще го получите.

4. В случай, че заявката за ремонт бъде отхвърлена ще получите по куриер писмо с обратна разписка, в което е обяснена причината за отхвърлянето, както и процедурата за обжалване.


Условия за услугата SmartCare Удължена гаранция
Условия за услугата SmartCare Случайно счупване и намокряне

 

 

( 3 гласа )
33
Напишете първи мнение!