Петък, 17 Април 2009

administrator

Версия за печат

Клиентите закупили преносими компютри Toshiba могат да се възползват от новата кампания на Toshiba “No matter what guarantee”, ако се регистрират в рамките на 7 дни от покупката за:

* стандартна регистрация за гаранция
* гаранция „без значение какво” на адрес www.trust-toshiba.com

В сила от 23.02.09 до 31.12.14

Общи условия на промоцията “NO MATTER WHAT GUARANTEE” (PDF)

Безплатен извън гаранционен ремонт

В случай, че клиентът има инцидентна повреда на своя преносим компютър, TOSHIBA ще извърши безплатно извън гаранционен ремонт през първата година от покупката му.

Необходими са:

1. писмена декларация, подписана от него на български език. Представлява няколко изречения на бял лист хартия, написани собственоръчно от клиента, обяснявайки:
* как е настъпила повредата
* данни за контакт
* сериен номер
* дата и време на инцидента
2. фактура за покупка
Изключения:
* повреди, които не влияят върху функционирането на преносимия компютър (пр. надраскване на компютъра)
* повреди, настъпили в резултат на очевидна безотговорност или неправилна употреба (нарочно причинена повреда)

За повече детайли, моля вижте приложените „общи условия на застраховката”.

Клиентът може да използва тази застраховка само еднократно за годината, независимо дали става дума за повреда или кражба.

Застраховка срещу кражба

В случай, че преносимият компютър на клиента е откраднат през първата година след покупката му, TOSHIBA ще му го замени с нов.

Изисква се:

1. полицейски доклад (доказателство за кражбата)
2. подписана клетвена декларация от клиента:
* как се е случила кражбата
* данни за контакт
* сериен номер
* дата и време на инцидента
3. фактура за покупка

Изключения:

* необясними загуби, изчезнала окомплектовка или просто изчезване
* повреди в резултат на кражбата или опит за грабеж, извършен без нахлуване или насилие
* кражба, извършена в МПС
* за повече детайли, моля вижте приложените „общи условия на застраховката”

Клиентът може да използва тази застраховка само еднократно за годината, независимо дали става дума за повреда или кражба.

Връщане на покупката в 14 дневен срок

Клиентът може да върне закупения преносим компютър в 14 дневен срок след датата на покупката.

Клиентът може да получи парите си обратно или да получи друг преносим компютър (ако е необходимо доплащане).

Клиентът може да върне само веднъж преносим компютър (ако го смени, не може да върне новия втори път).

Ще бъдат приети преносими компютри, които са без никаква повреда и в съхранен търговски вид с пълна окомплектовка.

( 12 гласа )
412
Напишете първи мнение!