
Microsoft разкри част от детайлите на DirectX 11, последната версия на приложно-програмния интерфейс на компанията.
-Пълна поддръжка(включваща всички DX11 хардуерни възможности) на Windows Vista, както и на бъдещи версии на Windows
-Съвместимост с хардуера на DirectX 10 и 10.1, така както поддръжката на новия DirectX 11 хардуер
-Нова шейдърна технология, която ще позволи графичния процесор да бъде използван не само за 3D графика и затова разработчиците ще могат да изпозват предимството на графичната карта като паралелен процесор
-Многонишкови операции, които ще позволят игрите да могат да се възползват от многопроцесорни машини
-Поддъжка на tessellation, който премахва линията между пререндираните сцени с много високо качество и сцените рендирани в реално време, позволявайки разработчиците на игри да направят моделите по-гладки и по атрактивни когато се виждат от близко
Източник: Techpowerup
Публикувайте новo мнение