Кошница0.00 лв.

Няма стоки във вашата кошница.

Общо:

0.00 лв.

КошницаЗаявка

Re: запитване

Нямам намерение да се сравняваме с други фирми, но процедурата си е съвсем стандартна и логична за целия свят. Ние продаваме продукти и се грижим за гаранционното им обслужване, но в цените, които виждате, няма добавка за транспортни разходи и т.н. В цял свят ако имате проблем с определен продукт, той трябва да бъде занесен до определения сервиз и взет от там след гаранционното обслужване. Наше задължение е да отремонтираме или заменим конкретния продукт ако не е възможна поправка, но нямаме задължение да поемаме и транспортните разходи. На никой не му е приятно ако продукта прояви дефект, но за съжаление се случва и ние нямаме вина за това (това е по вина на производителя) за да поемаме допълнителни разходи. Ние се грижим за клиентите си и се стараем да бъдем възможно най-коректни. Ако имате един и същ проблем повече от 1 път, ние ще направим всичко възможно да го сменим с друга бройка и да не се повтаря това. Разбира се за лаптопи и други продукти си има оторизирани сервизи в страната, и наше задължение е да ви упътим къде е най-близкият за вас сервиз. Вече този сервиз отговаря за тези неща, и нито ние, нито който и да било от конкурентите ни може да повлияе на този сервиз и отношението им към клиените на конкретната марка, която те обслужват.

     
 

Отговор

Въпрос против спам ботове